.

.

lördag, juni 27, 2015

Distans

Har fått lite distans till det kraschade glaset på nya mobilen, men måste bara säga att den föll ur min ficka när jag skulle bära in matkassar från bilen,  o inte speciellt högt......HTC n har varit med om det flera gånger :))
Måste tänka om nu,  vad är ett materiellt ting,  det finns så mycket annat som är/kunde varit värre. Kram moget Cissi.
Igår kom Alexandra m fam hit för karlarna skulle spela golf idag på morgonen. Dom drog iväg tidigt, medans jag, Alex o Milo umgåtts nu på förmiddagen. Jag passade på att ta några kilometer på löpbandet också,  gjorde av med lite negativt energi.....nä just ja, jag skulle sluta älta mobilfan. Hundarna sköter sig så exemplariskt med barn,  Lovely.
Ikväll åker vi o h är barnvakt till Rasmus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar