.

.

onsdag, juni 24, 2015

Otrogen

Ja hårda rubriker, överdos och otrohet...hua. Men om sanningen ska fram så är det för att jag har köpt ny mobil idag.....och bytt mitt trogna märke. Har nu i modern tid bara haft och varit supernöjd med flera HTC, men deras nya flaggskepp är större i storlek och tyngre än nuvarande (som jag redan tycker är stor) och jag som inte är en "handväske-typ" har svårt att ha den i fickan eller får gå och hålla den i handen.
Nu blev jag lockad till Samsung S6, den är också lite större men de behåller lite mer slimmad modell och i tester jag läst har de fått bästa betyg för kameran, vilket står högt på min prio lista. HTCn däremot har bättre ljud men då jag aldrig lyssnar på musik väger det mindre för mig.
Så det är med lite med sorg i hjärtat jag stänger av min HTC, men kommer följa deras nya modeller så vem vet om några år...

Provfotade lite snabbt en stenväxt jag har som börjat blomma lite fint, wow vilken skarp bild, kul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar