.

.

söndag, juni 28, 2015

Lycka 2 idag

Hallå,  måste förmedla.  Idag tog jag mobilen och gick till stället där jag köpte den, förstod att jag inte direkt kunde kräva en ny telefon men ville klaga, vilket skräp de säljer. Samma kille som sålde till mig fanns där idag, perfekt. Visar luren och förklarar kort att den faktiskt borde tåla lite stötar....ja men vad bra att du hade skydd på den säger han. Jo men det var ju just det jag inte hade..... jo det är ju skyddet som gått sönder... - va, du ser väl att det är glaset som spruckit? - ja glaset, skyddet som jag satte på envisisibleshield glass som det heter .... Ööhhh.
Det som jag trodde var en plastfilm jag köpt som skydd visar sig vara en tunn glasskiva som han satte på (Jag tittade inte när han gjorde det) och det var den som spruckit. Envis som jag är trodde jag honom inte, han drar bort en tunn skiva och där under...... min nya mobil hel.  You made my day,  sa jag.  Det var tom garanti på det skyddet så han monterade på en ny gratis och önskade en trevlig dag :) och händer det igen är det bara att komma in igen.
Och jag som gått o morrat i några dagar helt i onödan.....
Nu lovar jag att snabbt sätta på yttre skal också,  köpte ju fyra då jag inte visste vilket jag ville ha.... hepp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar