.

.

torsdag, juni 18, 2015

Mission completed

Igår kl 20.30 gjorde jag och B high five i bilen, Mission completed!
Minns hur vi satt i julas och Malin pratade om att ta körkort, det har man ju hört förr men nu var det ett annat driv.......spännande.
Hon har sedan dess/våren kört på bilskola, ofta och varit aktiv, jag och B har övningskört med henne (det har varit nyttigt även för oss, lite svårt i början men sedan kunde jag slappna av ;) Under perioden för skrivning och uppkörning var jag lika nervös som hon, utom vid sista uppkörningen (då satt jag i trädgården med hundarna och var helt cool, det kändes bra i magen) så kom samtalet......"Mamma, jag har körkort" wow, vilken lycka då jag sett allt slit och kämpande.....det är verkligen inte plättlätt att ta körkort i Stockholm idag.

Igår hjälpte jag och B att få hem deras nyinköpta bil från norrsidan av stan, för att slippa köer åkte vi på kvällen. När bil och Malin var hemma-------Mission Completed! High Five! Bra jobb!

Ska bli skönt med midsommar, Boot campträningen är slut, summering.......det blir nästa inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar