.

.

söndag, juni 07, 2015

Soffhäng lunch

#soffbilder

Asså vad är det med vädret, halvsoligt idag men STORM. Jag och Java var ute och åkte bil vid 09, jag älskar inte att åka bil på helgerna men denna gång var det i gott syfte. Smygträffade lilla Rasmus en snabbis, och den glädjen <3 sedan ville han prompt åka med mormor hem, man blir ju rörd <3
Väl hemma vid 11 lekte hundarna och jag planterade att stackars Magnoliaträd som stått o väntat flera dagar på att få komma i backen. Jag vill nämligen att trädgårdsarbete ska ske med njutning, sol och glädje. Nu blev det mer #nu måste du i backen om du ska överleva #låt det gå fort #blompåsen bäste iväg #skitvädet #skönt nu är det gjort.......så vill inte jag att trädgårdsarbete ska vara, men vädret vann. Nu har vi lunchvilat på soffan alla tre, husse är på fotboll. Hej o hå.....trimma Solo står på listan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar