.

.

torsdag, november 05, 2015

Börjar sluta

Arbetena börjar gå mot sitt slut, idag fyllde de gropen och satte tillbaka stödmuren och staketet..... o det ser bra ut. Jippi, nu kan jag kasta bort det bekymret ur huvudet. Ny häck ska upp där ( jag har äntligen fått ok av B) som insynsskydd, tyvärr är årstiden emot oss så måste hållas till tåls till våren. Tror det kommer bli liten mix av syren och Thuja (Thuja....till min kära svågern fasa ;). Just nu har vi megainsyn, inte min grej. Får odla häck istället för att flytta till skogs.... Just nu.....
Det var för mörkt för foto av staket, men fotat uppreglingen i innertaket i v-rummet, i morgon blir de klara också, tjohoo.
Sedan var vi på möte på nya hunddagiset, nedan är Solo och Javas kommande utehage (när de inte går på promenad och om vädret är ok) och när de sedan är inne har de ett "eget" rum/box på ca 15 m2, vi ska ta med en matta dit på måndag och småböblera lite så de får mysigt. Någon som har ett fotölj att skänka? Det kändes iallafall bra, husse kommer att lämna och jag hämta. 

1 kommentar:

  1. Ååå underbart att du ser ljuset i tunneln!! Jag tror att det där med Thuja kommer att bli kanonbra! (Är lite inne på det också istället för befintliga taggbuskar)
    Skönt med uteplats för tjejerna!
    Ha en underbar helg!
    Kram Anette

    SvaraRadera