.

.

fredag, november 13, 2015

Dagen

En skön dag och jag har hunnit med ganska mycket, efter promenaden och frukost kom Malin så besiktade vi deras bil, tummen upp. Sedan gav jag mig ut och sprang, häftig känsla att inte "gå in i väggen" efter fem minuter, det sitter i skallen har jag lärt mig på boot campträningarna, pannbenet pannbenet! 
Sedan har det varit "tvättstuge-time" här, ibland hittar jag hundgodis i maskin... idag låg där ett örhänge, undrar vart det andra är? 


















Fredagsmyset kommer bestå i att börja med underarbetet för att tapetsera i vardagsrummet (ja typ så kul som spackla och skrapa) ... nä helt rätt, det tar aldrig slut. Men detta kommer bli spännande, på en vägg kommer vi ha en beställd fototapet.... motiv?.....kommer inom kort :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar