.

.

tisdag, november 24, 2015

Extra jobbigt

Nu när vi är klara med tapetseringen kan jag erkänna att det nog varit extra jobbigt då jag de senaste 5!! veckorna haft återfall av kristallsjukan...varje gång jag har tittat uppåt, satt upp en ny tapetvåd så har allt snurrat. Jag har låtit "Ouåååoooo" hållit mig i väggen 10-15 sekunder sedan har det slutat, i början kom B springande för att fånga mig där på stegen men sedan lärde vi oss att jag kunde hantera det.
Det är otrevligt mentalt att veta att "nu kommer det", veta att du framkallar yrseln själv.









För att beklaga mig lite mer när jag ändå håller på så har även "frozen sholder" (ont i axeln) kommit tillbaka men nu andra axeln, höger (suck!) Absolut inte lika kraftigt som förra gången, men molande värk till och från.....och tapetseringen har väl inte gjort det bättre precis.

Så, klar med klagandet!
Nu vänder vi blad och tar det lite lugnare. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar