.

.

onsdag, november 04, 2015

Skönt och spännande

Skönt att ha lilla Java hemma igen, hon blev såååå lycklig. En ny rosett fick vi också till samlingen.

Då snickaren var kvar till sent idag "flydde jag fältet" en stund och gav mig ut o sprang. När jag är på hemvägen och svänger in på en väg i området hamnar jag fyra meter ifrån två älgar.... what, här? Låter dem jogga framåt, funderar om jag ska byta håll men känner mig ändå ganska trygg då jag kan hoppa in på någons tomt ifall de skulle vända o attackera. Några meter fram hoppar de in på en tomt och börjar käka äpple. Jag stannar försöker fota i mörkret..... Kul med naturupplevelser, och det blev iallafall 4,1 km, tummen upp.

I morgon har jag tagit en semesterdag då vi inte har någon hundpassning, snickarna kommer klockan 07....jippi. Sen möte på nya hunddagiset och på fredag drar jag o B på minisemester till Hälsingland 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar