.

.

tisdag, november 17, 2015

Grahhaaahhh

Nu har jag inga problem med låg puls iallafall.... de sista slipningarna är klara, alla tapetverktyg framtagna, limmet öppnat, vågat väggen så att jag vet hur jag ska börja, öppnar första tapetrullen.... No no det är FEL tapet, ALLA rullar är FEL. Varför det kan inte vara sant, tittar en gång till... samma tapet, men inte vår. Vi bor 10 minuter från affären, gissa vad klockan var... 17.55 pip. Ringer dem och de ber såklart om ursäkt och vi får komma i MORGON och de ska kompensera oss.... men jag skulle ju tapetsera NUUUU. Nu får jag ännu mer bekräftat att man måste kontrollera allt, man ska ta mig tusan göra allt själv.... jag skulle ha gått med ut på lagret och själv plockat rullarna kontrollerat artikelnumret. Nä nu stod vi snällt, tack o fick alla i en påse.

Och vi kan inte sätta upp fototapeten heller då den vanliga ska dit först, phjuu.

Jag borde ut o springa, göra av med energi... nä det kan jag inte då vi moffade i oss kebab och ris för att spara tid och hinna tapetsera så länge som möjligt, tjockmätt ju... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar