.

.

tisdag, februari 16, 2016

Lejon

Idag packade jag handväskan med ett lejon, en gorilla, en noshörning och kinder ägg...................har tråkiga möten på jobbet idag så jag måste ha något att göra :D

 
Näää, men jag hade lovar följa med Rasmus och Malin till doktorn för ett rutinblodprov, då måste ju mormor ha resurser. Fy Fn för när vissa människor har fel yrken, en helt osympatisk barnsköterska i mottagningen (det var därför jag skulle med, sist de var här vart det kaos pga denna stressade omjuka sköterska) ...och hon var lika omjuk denna gång, vi han bara komma in i hallen så kastade hon sig på oss (i otrevlig ton) och stackars Rasmus fick "flashbacks"ock såklart ledsen. Tackvare att jag o mamma Malin tog det så lugnt så gick det till slut bra med besöket, sen att vi fick gå o ta proverna på vårdcentralen gjorde inget för där var de helgulliga och Rasmus var jättedukig......då får man äta choklad klockan 09 en tisdagmorgon. 
Jag hade stor lust att tala om för den sköterskan att hon hade helt fel yrke...tänkte säga lite till men avstod.....ifall Malin måste gå dit igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar