.

.

torsdag, februari 04, 2016

Som vanligt

... när jag slappnar av efter "nån grej", nu antagligen hunddagis-oron och en glad känsla mot en skön helg.... så kommer huvudvärken som ett brev på posten. Vaknade i morse vid 04 med riktig kräk-huvudvärk, ställde om klockan 2 gånger för att försöka ta mig till jobbet men det gick bara inte, fick det inte att vända.
Tur att hundarna har tomten, men vid 10 började jag sakta känna att det gick åt rätt håll....jag kunde gå upp, tog oss ut och lullade ett varv i skogen. 

Jobbigt med starka solljuset och snön, men hundarna var snälla så det gick bra.  Det är som om de förstår när man inte mår bra.....<3 
Var bara tvungen att fota dem lite vid lilla bäcken, tränade lite "stanna" sedan fick de hoppa över till mig en i taget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar