.

.

torsdag, maj 04, 2017

Arg

Ok, mobilen hämtad och det var ett fabrikationsfel, inget hundgodis som tur var.
Är i vanliga fall alltid glad över mitt jobb.... men inte just nu. Har min lediga fredag i morgon, full plan att vara hemma i solen i trädgården men NÄ nu ringde min verksamhetsledare (som det så fint heter då vi inte har några chefer) o sa att jag måste komma in... Trots att jag inte har ett dugg med inspektionen att göra, jo i morgon ska vi inspekteras, en audit. Sker varje år, att vi sköter oss, dokumenterar rätt osv
Blääää, måste ordna hundvakt och kommer åka till jobbet kl 04 i ren ilska.... men dra hem tidigt! Morr.... Irriterad, jo precis det hörde min VL att jag var, kommer säkert bli inkallad på samtal i morgon....och, kommer säga att han..... (nä tyst nu Cissi)
Träden utanför jobbet är fina..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar