.

.

torsdag, maj 25, 2017

Njöt

Idag njöt jag, fint väder och inget inbokat. Hade faktiskt en träningstävling på brukshundklubben inplanerad men strök mig igår, kände helt enkelt att jag inte orkade. Var så stolt över mig själv att jag kände efter, och tog rätt beslut.
B for till golfbanan på morgonen, jag för första gången kunde gå och "vår-besiktiga" tomten. Rensade lite ogräs, klippte gamla grenar, planterade sockerärtor och hängde upp tyngder i plommonträdet för att sänka grenarna, inte snyggt men så gör man visst. När B kom hem på eftermiddagen körde han poolstädning o jag och Java for till brukshundklubben (he he) , men då kändes det okej och vi var där bara 45 minuter inte tre timmar. Å sen.... drog jag till pulkabacken och tränade mig själv lite, yeehhhh. Nu är vi alla ganska nöjda och dagen är snart till ända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar