.

.

lördag, maj 13, 2017

Lyckades

Jo men vi lyckades igen, vi fick inte lika bra poäng som sist men vi fick "tillräckligt" för att få ett 1:a pris o bedömning uppflyttad en klass igen. Vet att det känns rörigt, men vi behöver tre "godkända" tävlingar för att få diplom och lägga till titeln framför Javas namn. Nu har vi två, kör en tredje tävling nästa helg i Småland. OM vi lyckas även då så lämnar vi denna klass och börjar träna nya moment.
Fint väder, lagom varmt och trevlig brukshundklubb, en bra dag helt enkelt.

Nu måste jag fortsätta använda mina gamla skor, gillar de rosa till tävling. Har nya men vågade inte ta dem idag eftersom vi lyckas så bra i de gamla... o nu måste jag ju fortsätta med dem. B trodde inte jag var vidskeplig, inte jag heller... men vågar inte chansa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar