.

.

måndag, maj 15, 2017

Förbaskade..

... hund.
Står på tomten efter kvällspromenaden, hundarna rusar till framsidan och jag hör de börjar skälla. När jag kommer runt står Java där....... och Solo på utsidan, uppspänd mot en liten lurvig korsning med en förvånad husse i kopplet. Hon gör inget mer än står o spänner o när jag kallar barskt på henne kommer hon vid tredje ropet.
Hasplar ur mig "hon är snäll" (ehhh undrar om han trodde mig) "förlåt, hon har aldrig hoppat över tidigare"... Han svarar snällt - det e lugnt.
En skamsen hund som vet att hon gjort fel finns just nu bredvid mig, jag har sagt vad jag tycker och vi har blivit kompisar igen.
Jaha.... Där fick vi för att vi kämpade och byggde ett så HÖGT och bra staket....
Nu måste jag ta en Treo.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar