.

.

torsdag, maj 11, 2017

Dagen

Jaha snart är min dag till ända...
På jobbet 05.30 Körde minus flex nästan två timmar, drog strax efter 12. Från Väsby hem till Västerhaninge, rastade o hämtade hundarna och åkte mot Blackeberg (en ort jag aldrig varit i), ganska mycket trafik men vi kom fram i tid. Java skulle trimmas, vår uppfödare som brukar trimma ska ha barn när som helst så vi fick åka till en kollega. Utställning i helgen!

Jag och Solo stod o sällskapa, Solo fick agera "nanny" till fyra små valpar. Hon är så snäll, när de kom rusande mot henne tittade hon lite undrande på mig "matte hur gör jag nu då"? :D
Java blev jättefin, och Solo fick socialträna toppen. Hem i lite köer men det kunde varit värre, hemma kl 18. Nu blir det middag och ishockey. I morgon jobbfredag....

Hoppas du har haft en bra dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar