.

.

måndag, maj 01, 2017

Fin dag

10.00 mötas på brukshundklubben, husse och Solo hängde med men syfte att ta en långpromenad direkt hem (avstånd ca 7,5 km). Jag, Java och träningsvänner körde träningstävlingar, vi hjälpte varandra med störning, tips och råd. Efter tre timmar var vi nästan klara och jag skulle bege mig hemåt, hittade inte bilnycklarna. Efter tio minuters letande, röjt i bilen o tömt ryggsäcken två gånger så började jag leta runt.... o se, där låg de så snyggt på bänken utanför klubbstugan... o hade så gjort i tre timmar...

Hemma väntade Alexandra, Jacob och Milo, och B hade grillen varm. I bästa vårsolen blev det go-korv, fika och lek.

Nu har jag och B softat i soffan ute, njutit av vädret och pratat husvagn. Snart kan man köpa uteblommor :) Glöm inte att deklarera! Tjing //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar