.

.

torsdag, augusti 24, 2017

Fy fn

Hann inte hämta hundarna utan fick lämna bilen i Haninge och börja knata, B for direkt hem o tog ut hundarna istället. Jag gick o gick hamnade på skumma vägar o gångtunnlar.... ogillar, det är där allt händer :0p.
Det var ju länge sedan jag gick denna väg, ringer min hero.... kan du hämta mig (svettigt i jeans o nödig) men jag vet inte vart jag är, helt ärligt hade hamnat i nåt radhusområde. Lyckades lokalisera gofhallen och räddningen kom. 
 Väl hemma var det bara att ta tag i den där.... förbannade duschkabinen. Det visade sig att vi borrat hål där det inte ska vara, dj#@la skit beskrivning, dörrar höger och dörrar vänster. Nu är den i alla fall uppe, B har huvudvärk och jag tar ett glas vin :), retar mig kopiöst på hålen... men vi får väl köpa vitt silikon... o det syns ju inte utifrån, det är ju bara vi som vet om det.... Ööhhh. 

Jag vet ett företag som kommer få ett mail av mig i morgon ang kass bruksanvisning.... ska tusan erbjuda mig att skriva en tror jag... 


Ledig i morgon, tjing!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar