.

.

lördag, augusti 19, 2017

Laddad

Idag har Bennets barn... vuxna barn varit här på grillning, trevligt att träffas och vi kunde sitta ute i solen, blåsigt men soligt.

Det blev min laddning inför tävlingarna i morgon, nu sitter jag och pluggar lite "fot placering". Men ska ibland utföra moment bredvid, framför eller bakom skylten, gäller att veta vad och när. Och oftast ihop med fötterna.... annars får man poängavdrag. Har även köpt ett hopphinder så vi har tränat lite bana på tomten i veckan. Vi ska såklart göra vårt bästa, mitt mål är att lyckas få godkända poäng i en av de två tävlingarna. Jag startar som nummer 9 (av 29) i första och som nummer 29 (av 33) i andra tävlingen, nöjd då hinner jag lära mig banan :) den får man precis innan start.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar