.

.

måndag, februari 12, 2018

No more fluff

För några veckor sedan blev jag tvungen att ta fram "den där" högen med "fluffkläder".... de där kläderna som är för stora när man är i "fin form". Jul, godis, sjukdom... vet inte mer vad jag ska skylla på men jag är inte i bästa formen (det är nog bara några enstaka kg men dom sitter på fel ställen, o jag trivs ej) Nu börjar jag känna mig i stort sett frisk, och känner mig pepp att börja ta tag i träningslivet.

Egentligen är det ju inte bra att ha "fluffkläder".... lite stora jeans, då känns ju allt bra igen, det är nog inte så farligt. Nä man ska gå i de trånga små byxorna, få ont i magen, inte kunna böja sig ner..... då börjar man nog träna snabbare.

Nu har jag iallafall startat, dammade av löpbandet idag.... riktigt skönt. Snart kommer våren....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar