.

.

torsdag, februari 01, 2018

Tidigt

Jo men idag blev det verkligen tidigt, även gränsfall för mig. Gick upp 04.20 då B stod i duschen (Han ska flyga till G-borg m jobbet och borta tills i morgon) jag åkte hemifrån 04.39.....och på jobbet 05.15....sunt?
Idag har jag iallafall en riktig lunch att se framemot (kompenserar det mot gårdagen 8 minuterslunch), jag och min kollega Jenny tänkte gå ut o äta o prata lite goja, det måste man ibland.


Gjorde jättegod smoothie igår men tyvärr så sprickan vi hade i "blendern" gick upp och den började läcka, får stanna på vägen och köpa en ny....nu är ju detta min nya hälsoplan. Lägger upp bild nu för igår så mådde inte min mobil så bra, jag skulle fota hundarna o tappade den i snön....väl hemma när jag skulle ladda den så protesterade den "upptäckt fukt i mobilen"....oups. 
Tror att den mår bättre nu, har för säkerhets skull lagt den i en påse med torkmedel (påsar som ibland följer med vissa artiklar du köper, men våra är större) som vi har här på jobbet för att torka ut det ev sista fukten.
Vi packar alltid våra produkter ex de konstgjorda hjärtana med sådana torkmedel då vår yta inte mår bra av fukt.

Apelsin, mango, morot och ingefära......supergott.


 Fick till och med B att smaka två klunkar, under protest.....det var nog bara för att han älskar mig ;)

 "Nya" hundrastaren meddelade igår att hon säger upp sin verksamhet........god torsdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar