.

.

lördag, februari 10, 2018

Surdeg

Har du någon surdeg?
Jag har en mega surdeg som grämer mig, var upp och "tittade till den" idag... o tyvärr samma status.
2015 när det var en såååå regnigt och kass sommar började jag att tapetsera uppe på övervåningen.... 2015....2,5 år sedan....det är snarare en död surdeg. O det lustiga är att alla tapetserings prylar ligger kvar.... om än lite dammiga. Lilla Sally kom sist de var här med rullen (för tapetkanterna) "jag ska lulla på dig"... då insåg jag att det är dax att slutföra och ta bort sakerna. Jag HOPPAS att tapeten räcker till det som är kvar, annars måste vi köpa mer..... om den ens finns kvar.

Jag brukar vara duktig på att alltid avsluta mina projekt, men detta bara stannade av när värmen kom... sen har jag bara förträngt det. Jag har inte bestämt när, men att ta upp det här känns som steg ett..... 

E..... kommer du? Lite vin så är vi klara på ett kick ;p 

2 kommentarer: