.

.

torsdag, februari 15, 2018

Peppad

Vaknade så pigg och glad trots att klockan ringde 04.40...och jag låg med fingret på avstängningsknappen, halvvaken. Trots att jag bara tränat (själv) två ggr så har jag sovit såååå bra denna vecka, det måste ju bero på det :) ....o semlan kanske ;) men lovar, gele´hjärtana lät jag vara, de blir till helgen. Ska köra lite i kväll också, gillar att ha löparbandet.......nära hem när man känner sig klar.

Fick också extra pepp av hundträningen igår, Java är så cool. Har nu hittat en app där man tränar "fotgående" också (något vi måste träna på ang uthållighet, att hon orkar hålla fokus bredvid mig flera minuter inte bara en kort sträcka), en röst som kommenderar dig precis så som en domare gör på tävling. Du kan välja vilken lydnadsklass, om du vill ha hela eller delar av momentet, med eller utan belöning osv. Toppenbra....ok, den kostade 20 kronor, min första betalda app.....
20 kronor på "hundträningskontot...hepp" 


Ska på sjukgympa idag kl 11 med avseende på nacke och huvud, för att motverka spänningshuvudvärk......spännande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar