.

.

söndag, september 23, 2018

Bra dag

Nämen asså.... så över förväntan det gick idag. Vår första tävling gick halvdant, fick visserligen 77 poäng av 100 (70 är godkänt) så jag var nöjd men måste träna mer "fulla banor" hon nosade en del på skyltarna o nummerlapparna.
Andra banan kändes svårare, flera tempoväxlingar det jag brukar missa. MEN håll i hatten jag lyckades ta oss igenom banan o Solo var lugn o följsam hela tiden, hon visade verkligen "jag vill hänga med dig"...... vi fick 99 poäng, wow. Vilket sedan ledde till ett förstapris på pallen, så stolt över Solo.
Tre klubbkompisar var också med o några dvärgschnauzervänner som också skulle tävla dök upp, kul.

När prisutdelningen var klar drog klubbkompisarna, jag stoppade in en trött Solo i bilen (Java var hos Malin o fam) köpte mig en grillad hamburgare och njöt av dagen o svepte in lugnet som började lägga sig i mig.
När jag kom hem var både husse och Java hemma, ordningen återställd.
Glad Cissi 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar