.

.

torsdag, september 13, 2018

En till

... hemsk dag, vad har jag gjort för ont.... spänningshuvudvärk troligtvis. O är väl inte helt kry sen förra veckans förkyldning, o de två dagar jag var på jobbet drog alla i mig. Använt spikkudde, Inga värktablett hjälper, inte i nån kombination..... funderade på hundpromenaden om jag skulle koka ihop nån svamp...

Igår lyssnade jag på "Sjukt stressad" många kloka ord, "inte älta" o "släpp det du inte kan påverka" "man kan inte hjälpa alla" osv, har ju hört det förut men nu måste jag verkligen göra så. Idag lyssnade jag på Agneta Sjödins "En kvinnas resa" hon har gjort en pilgrimsresa, gått 80 mil ensam för att finna sig själv.... jo man skulle kanske... eller inte. Kanske blir religiös på kuppen, jo kan bli det bara jag slipper huvudvärken forever....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar