.

.

onsdag, september 05, 2018

Grym hund

Inte kry, men pallrar mig iväg på inbokad träning....
Vet inte om det beror på att Java är nytimmad, vädret eller att hon mår ok efter löpet. Ikväll var hon gryyyym på lydnadsplan.... jo eg är jag för krasslig för att stå ute på träningsplan men idag var det första gången på en dyr kurs vi anmält oss till, med vår favvo instruktör Marion så självklart pallrade jag mig dit (å en treo) . Java studsade av iver, travade exakt bredvid mig vid ff, sprang som en blixt i löp momenten, visade sådan träningsglädje ska verkligen försöka få filmat nästa gång. Marion som sett oss tidigare var imponerad.... jag själv blev faktiskt imponerad :D
Vi var ett gäng på fem pers, cool blandning av olika raser (spets, cockerspaniel, o två blandraser) några kämpade i startklass och jag o en till i ettan. Det är så kul o träffas i höra allas "problem" man känner igen sig, det blir många skratt. Marion förvarnade innan att hon är "lite dåligt på att passa tider" men åt andra hållet..... kursen var kl16.30-18.30,.... 19.20 messar B "jag äter nu, puss".... då satt vi o summerade passet. Åkte hem 19.55.....maffigaste laget för en krasslig Cissi, men så kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar