.

.

torsdag, september 20, 2018

Knäckas

Har insett att jag har problem med nacken, sista tiden har "huvudvärken" suttit mer i nacken och jag känner det hela tiden i olika skalor. Tror någon nerv är i kläm typ om jag ska leka amatördoktor.......skumpar bilen till hugger det, svårt o vrida huvudet i bilen, går jag i trappor hugger varje steg i nacken o ner mot höger axel, andas jag ut tungt gör det ont.

Haft hundar i 18 år och att varje dag hålla i koppel och hålla emot flera kilo, inte haft den mest avslappnande sommaren, spänningshuvudvärk till o från........kanske ger sina spår.

Naprapat eller kiropraktor..........stupstocken? Vore underbart om någon kunde "göra" mig bra samtidigt som jag är livrädd att det ska göra ont eller bli värre........

E vi måste höras, behöver råd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar