.

.

söndag, september 16, 2018

Helg?

När får jag helg? Skulle behöva en helg nu. Igår vid 19 sa jag till B "jag tror inte att jag har haft ont i huvudet på två timmar nu".... o det är bra än (peppar peppar).
Efter vår tävling på fm for jag o B till Mio (ja tyvärr var vi tvungna då jag inte ville att en rabatt skulle frysa inne) vi behövde ändå en ny vardagsrumsmatta. Det blev en dovt gammelrosa, fin men den åker inte upp än.... orkar ej. Däremot dammsög o skurade jag golvet när vi kom hem.... de sista fem dagarna har inte städ funnits på kartan. B? Ja han har jobbat, tagit ut hundarna, spelat golf (så värd) och sett till att jag har fått mat dessa dagar ❤️ B vad skulle jag göra utan dig ❤️
Sovit en stund på soffan och njutit av dagens tävlingsresultat. Java visade i alla fall att vi ska fortsätta kämpa, hon fick dela min fikamacka i klubbhuset som extra belöning. Å vad det hade varit skönt med helg nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar