.

.

söndag, januari 20, 2019

Effektiv dag

Inhandlade flyttkartonger sedan åkte jag och hundarna till Lidingö för att hjälpa Alexandra att packa lite inför flytten. Vi tog sådant där svårt o tråkigt som "städskrubben", hall, prydnadssaker, det som hänger på väggar, pyssel barnen gjort mm, det vart riktigt bra och effektivt. Devin sov middag större delen, Milo lekte själv eller med kartongerna och hundarna la sig i hallen.




Sedan åkte jag för att hämta Bennet vid färjeterminalen "Viking"......ogillar skarpt den vägen (kände mig som Pernilla Whalgren....nästan, ni som såg senaste avsnittet :)) åkte fel en gång (ja trots GPS)...blev sedan "tutad" på en gång....ja jag råkade byta fil lite fort.....men annars hade jag hamnat i Nacka....o jag bad om ursäkt med blinkern. Väl inne vid färjeterminalen fick jag brottas med taxibilar och ställa mig på olaglig plats för att hitta min man.
Nu är vi hemma
Nu tar vi söndagkväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar