.

.

fredag, januari 25, 2019

Ledig fredag

Åååå vad skönt med en ledig fredag, morgonkaffe och en skogspromenad i lugn och ro.... kan inte bli bättre.



Städ, tvätt o vattnade blommorna. .. sedan drog jag till Farsta o mötte upp Alexandra. Hon skulle skriva på kontraktet på lägenhetsbyte med en dam/tjej /tant (4 år yngre än mig) som hon ska byta lägenhet med och kommer då till Älvsjö. Sååååå grymt skönt, vår sida av stan.
Vi tog en paj o kaffe (260 kr. ...förlåt men hänger inte med) sedan när hon drog till T-banan strosade jag själv en timme ... wow. Det blev två örhängen och en sminkborste :)

Nu hemma fredagskväll så skålar vi.... jag (B tog en rom) i bubbel och är glada för Alexandra och pojkarnas nya framtid.... även om jag vet att det kan ta lite tid att få ... hmm alla pusselbitar på plats.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar