.

.

fredag, januari 11, 2019

Motionens dag

Hundarnas morgonprommis (efter blom planteringen) blev offroad i skogen, såg fina rådjur. När vi kom hem igen bytte jag om och tog mig ut till löpbandet, det gick riktigt bra. Vid 10.30 (innan frulle tom) hade jag över 7000 steg på klockan. Rejäl god frukost/lunch, tömde diskmaskinen (sååå tråkigt), startade en tvättmaskin..... o funderade. Idag skulle det ju bli sol, den måste tas tillvara.
Vid 13 tog jag bilen bort till ängarna och gick motionsslingan i skogen på ca 4 km, sol och glada hundar. Såg många spår av "Alfridas" framfart.
Hemma efter drygt en timme och 12.600 steg på klockan.... o dagen har ganska mycket kvar, känns bra. Dammsugaren framtagen....
Bäst att jag vilar en stund på soffan nu m hundarna så att jag orkar med kvällen..... hupp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar