.

.

lördag, januari 26, 2019

Lycka

En dvärgtax har varit försvunnen från Högdalen i snart 3 dagar, försvann från promenad med hunddagis....mardröm, dvärghund och denna kyla.....självklart ville jag hjälpa till, hittar ju i området. Mötte upp vid 13 Ågesta golfbana idag, och precis när vi ett gäng står o pratar kommer det upp på flödet att han är hittad ok vid Farsta ridskola i ett skjul. Sån lycka, tänker ju på hur jag hade känt om det varit min hund.....
Tog chansen att få en fin promenad när vi ändå var på plats.....





Hemma nu i kväll har jag suttit och planerat in lydnadstävlingar för hundarna....EVENTUELLA tävlingar för hundarna :) B insåg att han måste hitta golfbanor i närheten, bra ide´. Kommer antagligen bli ca 3 tävlingar/hund i vår........men jag väljer av dessa. Nu får vi rycka tag i träningen igen .....börjar känna mig taggad....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar