.

.

måndag, januari 14, 2019

Tankar

Är på jobbet och bilfärden gick bra. Tog det extra lugnt då jag förstått att det var väldigt halt i går kväll, en olycka var faktiskt nära för några.....tänk "om".....hua, en olycka går verkligen på en bråkdels sekund.
Är också glad...... nästan lycklig att helgen har förlöpt utan tandvärk, tror jag måste ha blivit bönhörd... Bildresultat för gud på molnpeppar peppar. Har nyss avbokat min akuttid för rotfyllning i em,  som jag fick i fredags......skönt för sinnet och plånboken.

Döttrar och barnbarn håller sig friska, Alexandra och pojkarna börjar närma sig en flytt till "vår" sida av stan......kan inte beskriva med ord hur skönt det kommer bli när den dagen är kommen. Bilen som vi "fått" på halsen kommer ev redan kunna säljas i veckan, håller tummarna. B och svärsonen bestämde sig att köpa gymkort igår, bra investering för hälsan....o jag har inte haft ont i huvudet på länge.

Så mycket att vara tacksam för, såååååååå vad gör väl det att inte Java håller tempo i fria följet ♥♥
God måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar