.

.

onsdag, mars 09, 2016

Denna mat

Att det alltid ska vara så besvärligt med denna mat......kom hem sent i gårkväll så jag tog två rostade mackor till middag (å precis när jag står i köksfönstret och öppnar posten glufsandes på en macka hoppar det någon utanför som söker min uppmärksamhet...min Boot Camp tränare med hund...) går såklart ut och snackas lite, hon är så schysst (kommenterade dock att två rostade mackor inte är någon bra middag host, host......)
Nej tack jag vet, och därför var jag ju extra hungrig nu idag och tänkte att jag behövde riktig lunch så jag skulle strunta i min filmöjlk och gå ner till ica och handla något gott att värma.....ingen plånbok  :(

Var ju iväg med bilen och trimmade Java i gårkväll då la jag plånboken i västen som jag hade....så fort något går utanför min "vardags_ram" är det kört.
Lyxade i allafall till det och hade musli på filen :D
Kan man köpa tjänsten att någon kommer hem och lagar maten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar