.

.

torsdag, mars 31, 2016

Ryssarna

Nu kommer Ryssarna nära..... jag brukar ha ca 40-50 läsare varje dag (ja det är ni och det tackar jag för, helt lagom). Den dagen alla tidningar fick sina webbplatser hackade hade jag ca 100 besökare och landet Ryssland var starkt grön, jag undrade om de trodde att min sida också var en tidning då den heter "day"....sen måste de ha sett mina hundar och annat skumt och lät mig vara.

Nu är det dax igen.......i morse kl 06.49 hade jag redan 22 besökare (så morgonpigga brukar ni inte vara), Ryssland börjar bli grönare anar oråd....
Sedan kl 09.20 redan 43......grönare, i vanliga fall är Ryssland ej grönfärgat....

 Klockan 09.20 43 besökare och grönare......
klockan 10.55 ännu grönare............ 
Bara en iakttagelse,  come in peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar