.

.

söndag, mars 20, 2016

Oj

Idag fyller min livskamrat och kärlek år, dagen tillbringar vi tillsammans i lugn och ro (under förmiddagen invigde han sin present från "bonus" svärson med fam, FIFA16 tv-spel.... härligt med barnasinnet kvar)
Sedan skulle vi gå ut en promenad, jag skulle visa ett varv ner mot Tungelsta där jag och Elin har gått...det skulle ta max nån timme. Tror ni det gick bra? Hemma efter två timmar och en kvart..... Kan man träna upp lokalsinnet? Jag tyckte vi gick så bra, men kom uppenbarligen in på en väg för långt in i skogen, vi kom aldrig ut där "vi skulle". Det slutade med att vi fick vända och gå tillbaka, lera lera tröttheten började komma (kanske inte det bästa för en som legat på soffan och hostat i en vecka). Men vi höll modet uppe, kunde faktiskt le åt saken.... däremot kommer inte jag få vara promenadledare någe mer...

2 kommentarer:

  1. Härligt med födelsedagar, fast inte om man går vilse ;)
    Ni var ju nästan hemma hos oss... Nästa gång får ni komma in o ta en fika..
    Sköt om er och var rädd om dig, när du varit så dålig...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Anette, ja det var vi....har koll vart ni bor för ni har så cool brevlåda :) Fika, vätskestund absolut, annan gång :)
    Kram

    SvaraRadera