.

.

måndag, mars 28, 2016

Javadag

Idag blev det Javas dag, först pälsputs i Vendelsö inför utställning nästa helg, sedan hem lite mat och vila sedan mot Haninge hundhall som jag hyrt en timme för lite träning. En lydnadskompis med en kelpie (hund) hängde på, båda var jätteduktiga dock var nog Java lite trött efter trimningen, men med några pauser fixade hon passet. Kolla snyggingen........
Hundhallen i Haninge där vi tränar lydnadsklass 1 och 2 

Väl hemma hann jag få de sista solstrålarna på tomten och inse att krokusarna hade exploderat idag. Jag och Solo satte oss ute själva nån timme, lite egentid....min trogna följeslagare. Java snarkar just nu inne från sovrummet.....(B? också min trogne följeslagare min livskamrat, men han ligger inne på soffan och hostar och rosslar....noooooo!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar