.

.

fredag, mars 11, 2016

Tung dag

Domen blev dubbelsidig öroninflammation, what... visste knappt man kunde få det som vuxen. Penicillin direkt i alla fall, på ett sätt bra nu har jag hopp att detta hemska vänder.

B har varit hero, han lämnade Java hos uppfödaren vid 08.30, tog emot en annan hund (fina Nova) som kunde vara hos oss idag då hon inte skulle ställas. När jag var på vårdcentralen gick han och hundarna paradiset 6 km kuperat. När de kom hem gick jag och la mig (inte sovit mkt i natt) kändes sådär att med raggsockor, tredubbla tröjor dra ner rullgardinen från solen och lägga sig i sängen. Däckade en tim... vaknade med feberkänsla men det är nog tröjorna. Nu är B och handlar (glass till mig)... vad skulle jag göra utan min B?
Kul att Solo och Nova funkar så fint, ny kompis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar