.

.

onsdag, januari 10, 2018

Bakslag

Tungt nog så har min förkylning...influensa blivit sämre, hostan och slemmet (ja nice) har blivit värre, natten var tuff. Jag kommer bli hemma hela veckan....suck.


....orkar inte ut med kameran, det blev lite foton på fåglar och fågelmatträdet istället.....genom en oputsad fönsterruta.....


 ..jag stod så länge i fönstret att jag tom såg vår lilla skogsmus komma på besök, han kom tvärs över parkeringen, satt en stund i trädet och åt sig mätt på det som fåglarna tappat. Jo då, han får vara där så länge han är ensam....
jag erkänner.....sist jag såg han vid fågelmaten så lyfte jag upp Solo på bänken och visade henne.....(Schnauzer = råttjägare) gissa en som blev hetsig, jag släppte ut henne och tror hon var runt huset på 1,5 sekund. Såååååå musen vet att det inte är en så jättesoft plats här, he he......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar