.

.

söndag, januari 21, 2018

Ordningen återställd

Jo men tyvärr, tillbakaommöblering har skett. Vi var tre mot en så tyvärr B fick ge sig.......

Under jul och nyår har det fungerat jättebra, skönt att ha matbordet mitt i huset....MEN jag (och hundarna) har inte riktigt trivts i "tv hörnan". Trångt att "gå in", tv:n är väldigt långt borta när jag som oftast har tv:n på men pysslar med annat, är jag i köket såg jag inte tv:n (har den gärna som sällskap). Soffan var ju för lång också så vi hade inte fått in den mot väggen ordentligt vilket resulterade i risk att hundarna trillade ner bakom (när det klättrar på kanten) samt att man kunde inte luta huvudet mot något. Hundarna saknade också sin utkiksplats vid fönstret... .....
Vi kanske möblerar om till jul igen :) men nu känns det bra, ordningen återställd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar