.

.

måndag, januari 01, 2018

Idag

Idag vaknade alla upp nyktert pigga, men trött trötta.... extra trött för B som satt o kollade hockeyn och la sig 04.45. Frulle och sen gick jag, Alexandra och Milo till parken. Lite lunch, sedan plockade familjen ihop sig och for hemåt. Jag och en nu väldigt förkyld B tog ut Solo i skogen, regnigt men skönt.... men erkänner soffan hemma sen var skönare (inte ofta jag känner så) är inte van att vara uppe till 01.30.

La mig på soffan, låg och funderade över vilken dag man ska börja bli "nyttig".... ska man moffa i sig godiset vi har kvar först? Då får vi jobba.... vi har fått in mer godis än vad som gått åt. Kollade några utgångsdatum, men jo flera oöppnade askar håller faktiskt till våren :) men tar nog med mig några småaskar till jobbet i morgon, då blir de glada. 
Återkommer om "nyttighetsdatumet" :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar