.

.

måndag, augusti 29, 2016

90

Vardag igen, idag känns det extra tungt.....mörkt och regn
....och from nu september går jag upp och jobbar 90%, jobba varannan fredag OMG!
Anledningen att jag gick ner till 80% för ca 4 år sedan var den då hemska trafiken på hemvägen, ibland kunde det ta nästa 2 timmar hem...jag kom hem gråtfärdig. Senaste tiden har det faktiskt blivit bättre, sista året har jag nog snittat 55 minuter hem (Väsby-Västerhaninge). Jag har ju nåååågra år kvar till pension så det är väl bra att öka på inkomsten medans jag känner att jag orkar. Det härliga i detta är ändå, förra veckan på mitt "utvecklingssamtal" sa min ledare att jag kan försöka samla ihop dokumentationsarbete till varannan fredag och jobba hemma så ofta det går. Det blir ju toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar