.

.

måndag, augusti 01, 2016

Shopping - dagens upptäckt

Vi drog till Farsta idag, och vi inser att det var länge sedan vi gick i kläd butiker.  Jag sökte nån snygg skön klänning att ha nu i slutet av sommaren, men vilka mönster det var??!! Är detta mode nu? B ......o faktiskt jag tyckte att många var lika gardiner. Några hade till och med "de där" fickorna framtill, tog jag en sådan sa B att jag kunde börja skura direkt när vi kom hem, o jag minns faktiskt att de påminner om mormors städrockar :) tycker kanske dock att de var fulsnygga.

Dessa två nedan blev det dock, är nöjd...vill ha klänning som man kan ha gympadojjor till (jo...för att då står man stadigt på jorden, man kan gå fort, man kan springa om man blir jagad ...ja you nerver know) jag är alltid beredd att gå med hundarna. Klackskor no no, thats me!

Klänningen nedan däremot, oanvänd prislappen kvar (inte alls dyr) kommer jag nog aldrig att använda. Den köpte jag (och B) i maj veckan innan vi gifte oss, jag var på strålande humör, i perfekt form och tyckte lite kaxigt att denna slimmade klänning i cool färg satt ju perfekt på gamla 45-åriga mormor Cissi....host! 
Nu ser den ut såhär......Barbapappaform, kommer aldrig att våga , men bjussar er på bilden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar