.

.

onsdag, augusti 03, 2016

Prov

Inatt sker något nytt, hundarna har fått ett eget inhägnat "sovbås". Med våra nya sängar som är höj/sänkbara så är det ju då tyvärr en skarv i mitten. O herregud i den skarven kan man ju inte sova..... så båda hundarna har (konstigt nog - not) valt min sida, Solo ligger där jag bör ha mina fötter och Java ligger klistrad utefter min sida. Jag ligger på sniskan och som en fiskpinne på nätterna, o med tanke på ont i rygg o höft måste jag nu prioritera min natt/sömn. Att bara skicka ner dem på golvet och behöva bli arg är inte min grej (de kommer nämligen upp ganska fort igen, eller så fort man somnat.... Vi har provat :/) Nu får de dubbel madrass och täcken, ja kudde också så hoppas vi de ska acceptera sin sovplats. Java la sig faktiskt direkt, Solo däremot gav mig onda ögat och undrade vad jag pysslade med. Nu ligger alla där de ska..... vi får se hur det ser ut när vi vaknar :D godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar