.

.

lördag, augusti 27, 2016

Ökar

Två fina rosetter till i vår samling, ska finna något bra arrangemang att ha dem på. Just nu sitter de vid fotoramarna och på hallväggen under Tuva tavlan.
Blev lite glad när jag läste rally omdömet när jag kom hem (nej jag var så missnöjd att jag inte läste det på plats) , hon skrev "Matte jobbar tappert! Svåra dofter" det var nämligen en cirkus som hade varit på gräsplan nåt dygn innan... en fin doft av elefantbajs låg över planen (men visst, lika för alla).... trodde först det stod "matte jobbar tappert! Svär.... Ha ha, jo det gjorde jag kanske men tyst. Java gjorde bra ifrån sig ändå, hon var trött och hade varit skärpt på utställning innan, detta var mer tävling på kul.... jättekul ;))
Nu kväll i soffan, kräftor till middag och en öl var god. Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar